Kršćanski glas u medijima

Komunikacijski seminar, Split, 26.-30.lipnja

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Fotogalerija: Kršćanski glas u medijima

Komunikacijski seminar „Kršćanski glas u medijima“ pokrenut je 2017. godine s namjerom da po uzoru na stručna iskustva priređivača, uz oslonjenost na slična inozemna iskustva, polaznicama i polaznicima omogući dodatno stručno usavršavanje na području javnih nastupa, odnosa s medijima i na širokom medijskom području. Riječ je o jedinstvenom projektu koji će katoličkim vjernicima na znanstven i stručan način pružiti nova teorijska i praktična znanja o komunikacijskim vještinama potrebnima za vjerodostojno predstavljanje vjerskih sadržaja i vjerskih tema u javnosti, posebno u masovnim medijima.

Cilj seminara je ne samo analizirati i istražiti svijet medija, ukazati na današnji utjecaj medija, nego i polaznike osposobiti da – koristeći stečena znanja s najboljim stručnjacima i znanstvenicima iz Hrvatske u intenzivnome petodnevnome programu – sami u budućnosti budu sposobni ne samo javno zastupati humanističke i vjerske vrjednote, nego i steći kritički odnos i znati odabrati medije i načine kako u njima nastupati, koje teme predstaviti, kako objasniti njihovu vjersku pozadinu, upoznati se s pozitivnim i negativnim, ali i izazovnim stranama medija, te usvojiti znanja o raznim područjima medijskoga djelovanja, ali i kako predstaviti i sačuvati vlastiti vjernički identitet u novim informacijskim i komunikacijskim okolnostima u naše digitalno doba.

Program komunikacijskog seminara „Kršćanski glas u medijima“ osmislili su izv. prof. dr. sc. Danijel Labaš i doc. dr. sc. Igor Kanižaj sa Sveučilišta u Zagrebu, a sastoji se od više modula kojima se pristupa temi kroz različite perspektive.

Stručna znanja i usavršavanje polaznicima programa prenosit će najbolji stručnjaci i znanstvenici za pojedina područja. Posebno važnima smatramo radionice u kojima će se od polaznika tražiti da aktivno sudjeluju te da na zadanu temu primjene što više od naučenog, a poticat će ih se i na promišljanje vjerskih tema i načina kako ih samostalno zastupati u javnosti. Sakupljena nova znanja i iskustvo predavača trebali bi pridonijeti razvoju kreativne platforme za nove ideje i nove načine prenošenja i svjedočenja vjere u javnome i medijskom prostoru, te se na taj način uklopiti u crkvenu ideju nove evangelizacije naše kulture i društva.

Ove godine u programu seminara sudjelovat će devet predavača. Predavači su redom stručnjaci s područja medija, društvenih i humanističkih znanosti te srodnih područja, sveučilišni profesori, novinari, teolozi i medijski stručnjaci. Uz većinski volonterski karakter sudjelovanja ponajboljih stručnjaka nastojimo osigurati sve potrebne uvjete za što kvalitetniji rad i boravak polaznicima i predavačima tijekom održavanja seminara.

Ciljna skupina su voditelji udruga kršćanske provenijencije, predstavnici crkvenih ustanova, svećenici i studenti. Seminar se održava u Franjevačkom klerikatu u Splitu (Trstenik) od 26. do 30. lipnja 2017.

Krajnji je cilj ovoga projekta poboljšati predstavljanje Crkve i katoličkoga nauka u medijima, kako u informativnim rubrikama i programima, tako i u radijskim i televizijskim raspravama i općenito u javnome prostoru. Sam seminar jamačno će biti doprinos novoj evangelizaciji, te pomoći katoličkim vjernicima, tj. Crkvi da izravno progovori našoj suvremenoj kulturi načinima koji su razumljivi današnjem čovjeku i njegovom senzibilitetu.